UPFBiH zatražilo sastanak s Ministarstvom finansija FBiH u vezi s primjenom Zakona o računovodstvu i reviziji
Udruženje poslodavaca FBiH uputilo je Ministarstvu finansija FBiH zahtjev za održavanjem sastanka, a na kojem bi se razgovaralo o mišljenju Federalnog ministarstva finansija u vezi sa primjenom novog Zakona o računovodstvu i reviziji u FBiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 15/21).
Naime, Udruženje je u posjedu nekoliko mišljenja Ministarstva koja su proizvela određene probleme i otvorila brojna pitanja domaćim kompanijama koje su članice grupacija i koje se u poslovanju oslanjaju na podršku svojih matičnih kompanija čije je sjedište izvan BiH.
Domaće kompanije koje imaju organiziranu računovodstvenu funkciju i sve potrebne resurse za pravilno, kvalitetno i efikasno obavljanje računovodstvenih poslova, te zapošljavaju lica kojima se povjerava vođenje poslovnih knjiga i sačinjavanje finansijskih izvještaja i koja ispunjavaju i druge uslove utvrđene zakonom i općim aktom pravnog lica, postavile su upit Federalnom ministarstvu finansija da li se mogu osloniti na podršku matične kompanije, odnosno da li pomoćni poslovi poput unosa ulaznih faktura, skeniranja, unosa podataka, mogu da se obavljaju u matičnoj kompaniji, izvan BiH. Ministarstvo je po ovom pitanju zauzelo stav da računovodstvene usluge ne može obavljati niko ko nije upisan u Registar Federalnog ministarstva finansija, u skladu sa odredbama Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja registra kvalificiranih lica i registara pravnih lica i poduzetnika koji pružaju knjigovodstvene i računovodstvene usluge FBiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 28/21). Obzirom da se ovdje i ne radi o računovodstvenim, već o pomoćnim poslovima obrade podataka ovakav stav Ministarstva nije jasan.
Pored navedenog problema, na sastanku bi se razgovaralo i o drugim otvorenim pitanjima, kao što je pitanje rada certificiranih računovođa koji su zaposleni u Društvima kojima nije isključiva djelatnost pružanje računovodstvenih usluga.