S ciljem unapređenja prepoznatljivosti u javnosti i stvaranja harmonične slike o Udruženju, Udruženje poslodavaca FBiH je pristupilo izradi korporativnog identiteta. Najprije je napravljena nova web stranica, dnevni press clipping, te unapređeni ostali vidovi komuniciranja.
Vizuelni identitet označava kompletno grafičko rješenje identiteta kompanije/institucije s ciljem da se stvori pozitivna slika u javnosti, poboljša komunikacija i razumijevanje same organizacije i njene ciljane javosti. Osnovna karakteristika korporativnog identiteta je jedan stil koji se prepoznaje u svakom njegovom elementu.
Korporativni identitet predstavlja vizuelna i materijalna sredstva kojima se firma predstavlja, te ga čine:logo, slogan, grafički standardi (memorandum, boje, zastave, vizit-karte, pakovanje), print produkcija, web, društvene mreže i korporativni film.
S tim u vezi, Udruženje priprema knjigu grafičkih standarda i promo spot.
Potpisan je ugvor sa Creativo Centar d.o.o, firmom koja vrši usluge video produkcije i realizira promotivne kampanje. U pripremi je program snimanja, a polovinom godine planirana je finalizacija projekta.
Također, sa grafičkim dizajnerom dizajnerskog studija Triptih, održan je sastanak s ciljem izrade knjige grafičkih standarda koja sadrži skup standardiziranih smjernica koje je potrebno poštovati pri upotrebi primarnih i sekundarnih grafičkih, vizualnih i drugih elemenata neke organizacije. Smisao ovih smjernica je osiguranje dosljednog izgleda u javnosti, čime se učvršćuje imidž organizacije ili branda.