Poslovno-komunikacijske vještine kao temelj uspješnog poslovanja
Na današnjem konkurentom tržištu rada, poslovno-komunikacijske vještine su visoko tražene, sposobnost učinkovite komunikacije s kolegama, klijentima i kupcima ključna je za gotovo svako radno mjesto.
Prezentirati, pregovarati, komunicirati i pouzdano se baviti klijentima, visoko su traženje meke vještine, te je Poslovno-obrazovani centar Udruženja poslodavaca FBiH organizovalo obuku iz oblasti poslovnih vještina koja je omogući polaznicima da steknu različite kompetencije iz oblasti vođenja poslovnih prezentacija, pregovaranja, upravljanja kriznim situacijama, organizaciji sastanaka itd.
Obuku cijelog paketa Poslovnih vještina vodila je prof. dr. Marijana Šećibović, profesionalan i kreativan stručnjak s iskustvom u oblastima komunikacije, odnosa s javnošću, javnih nastupa, obrazovanja i žurnalizma, a obuka je trajala tri mjeseca.
"Zadovoljna sam svim segmentima obuke, a posebno predavačem. Smatram da poslovna zajednica treba da obraća više pažnje na poslovne vještine I vještine komuniciranja, jer svima je to potrebno, kako malim tako I velikim korporacijama I svim nivoima uposlenika, od običnih radnika do vrhovnog menadžmenta. Razvijene poslove vještine mogu pomoći, I radniku I kompaniji, sva znanja sa obuke već primjenjujem u svakodnevnom poslovanju” kazala je jedna od polaznica obuke Edita Ćerimagić iz Stanić Group.
Polaznici su istakli da je koncept obuke jako dobro osmišljen.
"Lijepo je to što je grupa bila izmiješana, bilo je dobro slušati druga mišljenja, iskustva i nakon određenog vremena steći osjećaj poznanstva i bliskosti. Mislim da smo obuhvatili sve ključno u vezi komunikacije i onoga što bi nam u svakodnevnim aktivnostima i odnosima moglo pomoći da se poboljšavamo kao pojedinci i članovi neke grupe/zajednice” istakla je Antonela Opačak iz ArcelorMittala.
Uspješna poslovna komunikacija utiče na poslovnu klimu, pomaže boljem poslovanju, motiviše zaposlene, a na kraju doprinosi i povećanju profita organizacije.
„Primijetim na sebi da u jako bitnim poslovnim razgovorima primjenjujem stečeno znanje. Konkretno, bolje slušam, preciznije odgovaram na pitanja, konkretnija pitanja postavljam, te iz facijalnih ekspresija i govora tijela mogu procijeniti da li je sugovornik opušten i da li mu je ugodno prilikom razgovora/pregovora kada razgovaramo o jako bitnim temama. Koncizna komunikacija, konkretizovanje stvari koji su tema razgovora ima mnogo benefita, npr. vrijeme provedeno u razgovorima se skraćuje, sagovornici sa sastanka odlaze sa jasno stvorenom slikom o njihovim zadatcima/zaključcima/obavezama itd. Smatram da je važno da poslovna zajednica usavrši svoje vještine komunikacije. Poslodavci, menadžeri i vlasnici, po mom mišljenju bi trebali ukazivati na važnost ovog dijela vještina, smatrajući da svi zaposlenici moraju izuzetno dobro interpretirati svoja mišljenja i izraziti se na najadekvatniji način, kako bi protok informacija bio jasan i konkretan”, kazao je polaznik obuke Mak Tica.
Polaznici ističu da bi obuku koju je organizovao Poslovno-obrazovni centar UPFBiH preporučili i drugima te da su znanja koja su stekli tokom obuku lako primjenjiva u svakodnevnom poslovanju.
Poslovno-obrazovni centar UPFBiH će i u narednom periodu organizovati obuke iz oblasti poslovnog komuniciranja.