"Ja sam sanjar, vizionar. Želim da mijenjam i za mene je promjena nešto važno i to očekujem od svojih saradnika, prijatelja, klijenata. Klijenti to baš i ne vole, ali ja se zbog toga neću promijeniti, nego ću promijeniti njih, njihovu komunikaciju i njihove brendove na bolje," izjavila je Vesna Beganović CEO&Founder agencije Via Media, te svojim pozdravom 01. juna 2018. godine i zvanično otvorila program osme Brending konferencije koja je ove godine zabilježila nove rekorde po posjećenosti.
Konferencija je okupila više od 500 profesionalaca marketing industrije i predstavnika privrednog sektora. Ispred Udruženja poslodavaca FBiH konferenciji je prisustvovala Vedrana Živković.
Posjetioci su kroz cjelodnevni program konferencije imali priliku upoznati se sa najnovijim trendovima, slušati o izazovima i potencijalima digitalizacije i telekomunikacijske industrije, inspirisati se iz razgovora sa jednim od najpoznatijih dizajnera svijeta, iz praktičnih primjera vidjeti (i osjetiti) moć neuromarketinga, i naučiti kako cijeniti i voljeti sebe iz prezentacije upečatljive Lenje Faragune.
Iako tematski različita, predavanja Davida Balfoura, majstora iskustvenog marketinga, Borisa Nemšića, "kralja mobilnih telekomunikacija", Dalibora Šumige, eksperta za neuromarketing, Karima Rashida, genija industrijskog dizajna i Lenje Faragune, "mame" modernog marketinga, imali su jednu zajedničku poruku. Stigla je era novog "human to human" marketinga.
Da bi gradili brendove u ovoj eri, nije vam potrebna stručna marketinška diploma, nego iskrenost i diploma iz ljudskosti. To se pokazalo i pri odabiru pobjednika ovogodišnjeg Young Lions BiH takmičenja, jer su pobjednici i dobitnici prestižne nagrade u vrijednosti od 10 000 KM na zadatak koji su dobili od MarketMakers projekta, ponudili kreativno rješenje koje u fokus stavlja stvarnog i iskrenog čovjeka. Zanimljiv je podatak da su priliku za putovanje na festival kreativnosti u Cannes i ove godine osvojili kreativci iz tima Mania, Danijel Tepšić i Dajan Javorac.