S ciljem harmonizacije i poboljšanja vizeulnog identiteta, koristeći se jedinstvenim pristupom kod raznih oblika vizualnih manifestacija, kreirana je knjiga grafičkih standarda Udruženja poslodavaca FBiH.
Vizuelni identitet označava kompletno grafičko rješenje identiteta kompanije/institucije s ciljem da se stvori pozitivna slika u javnosti, poboljša komunikacija i razumijevanje same organizacije i njene ciljane javosti. Osnovna karakteristika korporativnog identiteta je jedan stil koji se prepoznaje u svakom njegovom elementu.
Knjiga sadrži standardne smjernice koje je potrebno uvažavati prilikom uporabe primarnih i sekundarnih grafičkih elemenata. Smjernice osiguravaju konzistentnu vizualnu komunikaciju prema javnosti, dosljednost u estetskom izričaju i praćenju vizualnog identiteta na svim vrstama aplikacija.
Knjiga grafičkih standarda Udruženja poslodavaca FBiH je priručnik za tačnu primjenu vizuelnog identiteta na svim sredstvima komunikacije.
Knjiga sadrži definiciju logotipa, njegov opis i osnovne verzije, kao i moguća rješenja situacija korištenja logotipa i njegovo ispravno korištenje, sistem boja, osnovna komunikacijsta sredstva (vizit karte, memorandum, koverte…)i promotivne materijale
Knjigu grafičkih standarda Udruženja poslodavaca FBiH možete pogledati OVDJE.