Najveći domaći, regionalni i svjetski stručnjaci iz FMCG industrije okupit će se 12. aprila u Sarajevu na FMCG Summitu, gdje će razgovarati o vječitim pitanjima koja muče trgovce, proizvođače i distributere.
Tako će Darko Lukić, marketing
konsultant i magistar ekonomskih nauka, inače savjetnik mnogim vodećim
kompanijama iz Srbije i regiona, govoriti o temi kako digitalizacija
utječe na FMCG industriju. U prezentaciji ćemo vidjeti koji sve trendovi
utječu na FMCG brendove i kakve posljedice bi mogli imati u budućnosti.
Najviše pažnje će zasigurno privući i dva key speakera, Jean Jacques Vandenheede (viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe), iz Belgije, koji će govoriti o temi "Prodaja jedan na jedan” i velikim promjenama koje dolaze, te Matthew Brown (maloprodajni futurolog) iz Velike Britanije, koji će govoriti o ''Novoj praktičnosti - od maloprodaje do "Me-Tail”.
„Veliki pregled stanja i izazova FMCG-a u BiH i regionu" naziv
je panela na kojem će sudjelovati najveća imena FMCG industrije u BiH i
regionu. Naglasak diskusije će biti na izazovima širenja van BiH, koje
su najbolje međunarodne prakse i kamo treba FMCG u BiH da se razvija.
Više informacija o programu, predavačima i kotizacijama možete naći na http://fmcg-summit.ba/