Globalni uticaj pandemije koronavirusa se osjeća i kod nas. Većina ljudi izbjegava velika okupljanja i potrošači su većinom kod kuće. Koje su poslijedice krize i kako će se one odraziti na marketing?
Iako vam se možda čini da je svijet neprimjetno stao, utišao se – to ipak nije tako. Zastanite, oslušnite sve dostupne kanale i djelujte – odmah. Mislite unaprijed. Mislite na to kako ostati snažan u svijesti kupca, kako održati prisustvo, kako ostati u kontaktu sa svojim kupcima tokom i nakon pandemije. Danas su svi online. Pa tako ni vaš biznis ne mora biti izuzetak.
Učestvujte na radionici i pronađite odgovore na ova i slična pitanja! Nakon radionice, određenom broju organizacija možemo pružiti i besplatne marketinške usluge kako bi im pomogli u ovom izazovnom periodu.
Sweden/USAID FARMA II organizuje webinar / radionicu na temu "Marketing i Covid-19: kako do održivih rješenja?”, koja će zainteresovanim organizacijama pomoći da, čak i u doba koronavirusa, postanu prepoznatljive i da se razlikuju od konkurencije. Radionica je planirana u dva termina:
- 28.05.2020., od 11-13h (prijava je otvorena do 27. maja u 16:00)
- 04.06.2020., od 11-13h (prijava je otvorena do 3. juna u 16:00)
Fokus će biti na iznalaženju konstruktivnih marketinških rješenja u doba (i poslije) koronavirusa. Predavač će biti Armin Alijagić, konsultant Sweden/USAID FARMA II projekta. Radionica je otvorena za organizacije iz sektora poljoprivrede i besplatna je.
Učesnici će biti prisutni kroz video i audio konekciju i moći će postavljati direktna pitanja tokom radionice. Ukoliko ste zainteresovani, prijavite svoje učešće za jedan od navedenih termina putem sljedećeg linka:
https://www.surveymonkey.com/r/prijava2armin.
Požurite sa prijavom – broj učesnika je ograničen!
Nakon registracije ćete dobiti link za pristup radionici.