Studijska posjeta o odgovornom oglašavanju i zaštiti brenda
Predstavnica UPFBiH Vedrana Živković učestvovala je u studijskoj posjeti Bratislavi koja je organizovana s ciljem daljeg rada na inicijativi za uključivanje biznis zajednice u borbu protiv dezinformacija i drugih online i digitalnih izazova koje ugrožavaju i same biznise, ali i cijelu medijsku scenu i ostale segmente društva na različite načine.
U Slovačkoj i Češkoj, jedinstveni projekat Konšpirátori.sk pokrenula je marketinška zajednica prije šest godina. To je javna baza podataka web stranica koje šire dezinformacije, podvale i propagandu. Konšpirátori.sk pomaže brendovima da ove web lokacije stave na crnu listu iz svojih reklamnih kampanja. Dakle, pomaže brendovima da zaštite svoju reputaciju i osigurava da se njihovi marketinški budžeti ne troše na sponzoriranje medija koji šire informacije.
Svrha ovog studijskog putovanja u Bratislavu je razmjena najbolje prakse te razmjenjivanje mišljenja o tome kako bi se slična inicijativa mogla uspostaviti na Balkanu.
Tokom posjete održano je niz posjeta, sastanaka i prezentacija s relevantnim osobama iz pomenute oblast te je razgovarano o sigurnosti brenda i odgovornom oglašavanju.
Posjetu je organizovalo UG "Zašto ne" iz Sarajeva, u saradnji sa Centrom za demokratsku tranziciju iz Podgorice i Konspiratori.sk iz Bratislave, a uz pomoć Center za International Private Enterprise iz SAD-a, a učestvovali su predstavnici privrednih komora i udruženja poslodavaca iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Srbije.