Udruženje poslodavaca Federacije BiH
Tel. +387 33 552 460
Fax. +387 33 552 461

Osma Branding konferencija u Sarajevu


  Petak, Juni 01. 2018

  08:00 h


Iako je sama vijest da 1. juna u Dom mladih dolazi Karim Rashid, jedan od najboljih svjetskih industrijskih dizajnera, podigla veliku prašinu i regionalni interes, agencija Via Media ima još mnoštvo sadržaja ‘svjetskog kalibra’ u programu ovogodišnje Branding konferencije.

Ove godine sebi su dali u zadatak otkriti najbolje načine kako preoblikovati brand i prilagoditi ga svim promjenama, koje se sve brže događaju na lokalnom i globalnom tržištu. U tu svrhu, u goste su pozvali svjetske stručnjake, koji će sa sudionicima konferencije podijeliti svoja najnovija saznanja. Tako će svi prisutni imati priliku čuti Borisa Nemšića, kojeg širom svijeta znaju kao "kralja telekomunikacija”, u zanimljivom 1 na 1 razgovoru, koji će voditi Amela Odobašić, rukovoditeljica Sektora za odnose s javnošću Regulatorne agencije za komunikacije BiH. Teme razgovora bit će lokalni i regionalni trendovi u telekomunikacijama te promjene poslovnih modela, koje dolaze uslijed utjecaja digitalizacije.

Svoja iskustva podijelit će i David Balfour, višestruko nagrađivani vizionar i jedan od top 100 najutjecajnijih ljudi u industriji kada je u pitanju iskustveni (experience) marketing. Primjeri iz njegove prakse sugeriraju kako potrošači zaslužuju bolje od generičkih kampanja sa standardnim događanjima koje jednostavno više ne funkcioniraju, a njegovi klijenti (Adidas, PlayStation, Porsche…) potvrda su da David vrlo dobro zna što napraviti kako bi klijent zasluženo stajao na vrhu svjetske top liste.

Nakon druženja sa svjetskim guruima marketinga (Seth Godin, Robin Sharma) u Sarajevo stiže i Lenja Faraguna. U regiji, ali i šire, poznata je kao "mama” modernog marketinga, a u okviru svoje online akademije podučava o preoblikovanju marketinga u "marCAREting”. Osnovna teza njenog učenja je ljudski odnos i briga, prvo za sebe, a onda i za klijente.

Na pitanja što potrošač želi i zašto su neke kampanje jednostavno uspješnije od drugih, odgovor će dati Dalibor Šumiga, istraživač najdublje skrivenih istina naše podsvijesti. Dalibor je specijalist za bihevioralni marketing i neuromarketing, a to znači da u laboratoriju agencije Promosapiens kreira napredne aplikacije koje s ostalim neuromarketinškim metodama omogućuju mjerenje podsvjesnih reakcija na različite marketinške podražaje. U Domu mladih, imat ćemo priliku doživjeti i demonstraciju u kojoj se kombiniraju EEG, Eye Tracking i Facial Coding tehnologije.

Iz Slovenije, jedine države na svijetu koja ima LOVE u svom imenu, dolazi Maja Pak, direktorica Turističke zajednice Slovenije. Maja će objasniti kako uspješno preoblikovati brand zemlje i komunikaciju njenih turističkih potencijala, koristeći snagu digitalnih medija. Vjerujemo da zna kako, jer je uspjela Sloveniju pozicionirati na svjetsku mapu top turističkih destinacija te osvojiti prestižnu nagradu "World Legacy Award” koju dodjeljuje National Geographic.

Što dobrog ima na našem tržištu i koje kategorije imaju najviše potencijala za razvoj inovativnih proizvoda i brendova saznat ćemo u okviru panel diskusije, kroz koju će nas, između ostalih, provesti Davor Bruketa, jedan od najkreativnijih agencijskih direktora naše regije.

Kada govorimo o biznisu i marketingu "promjena koju želiš vidjeti” trebala bi biti početna točka reorganizacije i preoblikovanja prastarih modela poslovanja. Prvi korak na ovom putu je edukacija i oslobađanje straha od neuspjeha. Vrijeme hladnih korporacija i silueta u uredima na vrhu zgrade je završeno. Lideri se moraju spustiti na zemlju i početi ispočetka.

Više na linku OVDJE.


Arhiva